fredag 6 oktober 2017

Mopedkörkort och jobb!!!



Ja som du såg i mitt tidigare inlägg så blev det ingen resa till Spanien p.g.a. min j.. a njursten. Men veckan har gått på för fullt i alla fall. Har ju varit ledig från jobbet då ja skulle ha åkt iväg, men nu blev det annat istället.
Nu är det bättre med den jäkeln och jag hoppas den har gått iväg.. åt fanders..

Men förra veckan så blev det istället en resa till Västerås med barnbarnet Elin som skulle ta sitt mopedkörkort.. vilket gick jättebra!! Hon fixade det och innan hon gick in på provet så lovade hon mig att OM hon skulle klara provet så skulle jag få en halvtimmes massage... ja så nu väntar jag bara ha ha!!!!!! Hon ångrade sig när hon kom ut och hade klarat provet.....!!!

Nu är kvällen sen och jag har nyss kommit hem från jobbet i Dormsjö där jag trivs alldeles förträffligt.... Henrick har kommit hem från Los Angeles och resan har gått bra, ikväll har han  Tjejkväll i butiken på Orust, och hade jag varit ledig så hade jag varit där, det brukar vara jättetrevligt!!!!

Men som sagt nu är kvällen sen och snart väntar sängen på mig, och i helgen ska jag.... Göra ingenting!!! Bara ligga på soffan, läsa en god bok .. och äta praliner... (ja det är ju så man brukar säga... )

Ha en trevlig och skön hösthelg.. för det ska jag ha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar