tisdag 17 oktober 2017

Kalas!!!



Nu har jag fått fira min födelsedag i dagarna två!! Igår kom barnen och deras familjer hit på mat och trevlig samvaro, och idag kom två av mina vänner hit med blomma och smörgåstårta!! Vilken fest!!!

Igår när barn och barnbarn var här så var det som vanligt några av de minsta som bosatte sig i mitt sovrum... Julia är vuxen nu och satt med oss i soffan, Elin och Nelly vill ju vara ifred som dom var i köket.
Som alltid, när vi träffas tillsammans så är det mycket skoj och trams, ja sönerna kan verkligen driva med varandra och även med mig förstås.... ja som jag tidigare sagt så om det kommer någon "ny" in i vår familj, så tror dom nog att vi är ironiska och spydiga mot varandra...men jag lovar att det är bara kärlek!!!  Tyvärr så var ju inte Henrick med då han bor för långt bort och har fullt upp med sitt jobb.  Men i slutet av året så hoppas jag att vi kan ses.. han flyger ju ganska mycket till sin sambo i Los Angeles då sambon ej har fått sitt uppehållstillstånd ännu.... de har nu snart väntat i 2 år... Skandal måste jag säga, då sambon har både jobb och bostad här när det väl  blir klart med uppehållstillståndet.........men den som väntar på nåt gott.......

Ja då vet du hur min födelsedag har avlöpt, nu är jag ledig några dagar innan jag ska jobba igen och till helgen så blir det brottning för hela slanten i Norberg. Ser verkligen fram emot söndagen...

Ha en fin vecka nu.. för det ska jag ha!!!!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar