måndag 2 oktober 2017

Akutbesök och inställd resa!!!!!



Äntligen så kommer jag mig för att posta ett inlägg igen. Ja som du vet så var min resa inplanerad till Spanien 27/9. Men gissa vad....??
Ja så kom den där jäkla njurstenen och ställde till det för mig. Har varit på två akutbesök på sjukhuset och detta visade då att en sten ligger i urinledaren!!!!
Vid besöket så tyckte läkaren att jag skulle åka ändå, med smärtstillande mediciner.... och jag trodde och hoppades... men dagen innan avresan, ja jag hade packat och fixat, så satte smärtan igång igen, och därtill feber....

Ja resan fick min vän avboka, och nu får vi se hur det går med försäkringen... jag har ju reseförsäkring men sen beror det ju på ... trots alla intyg!!! Ja ja.... vad är väl en bal på slottet....

Hur som helst så fick jag iaf ledigt från jobbet ett tag ha ha,,,, stenen sitter där den sitter och vi får väl se fortsättningen.. men enl. läkaren så skall den avgå av sig själv..

Nu är det måndagmorgon och istället för att sitta i solen på Costa Brava .. så sitter jag hemma i soffan och kikar ut på den vackra björken utanför mitt fönster men det är ju inte illa det heller!! Hösten är vacker med alla dessa färger tycker jag.. så får vi väl hoppas att stenen ger sig av!!!!
Ha en trevlig vecka nu, det ska jag ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar