måndag 7 augusti 2017

Nytt jobb?? Brottarläger!!!!!



Så var det dax för ett inlägg igen!!! Har nästan nyss kommit hem från jobbet i Dormsjö, där jag idag har träffat en helt underbar person!
Tänk va konstigt det är när man träffar en person för första gången och det känns som om man känt denna person hela livet!!!??
Hon kom idag och vi fann varandra direkt! En helt underbar människa som jag fick lära känna!
Vi har haft en så trevlig arbetsdag tillsammans och när vi skildes åt ikväll, så bestämde vi att vi bara måste ses igen, även om det inte är på jobbet!!
 Du vet , när allting känns så rätt, och man har samma intressen, samma tankar och samma värderingar i livet.. ja det var verkligen helt otroligt!!! Vi ska snart ses igen!!

Annars så har livet flytit på som vanligt, jag har blivit bätte i både knä och fot, som du vet jag skadade när jag föll i trappan, även om det inte är alldeles bra ännu, men det kan ju bara bli bättre!!

Var tillsamans med en vän och lyssnade på musik i lördags kväll och träffade där en kvinna som absolut ville jag skulle börja jobba hos henne... det här är ju inte klokt!!!... jag känner mig som den värsta "stafett".. ja du vet en sån som väljer och vrakar var dom vill jobba!!! ha ha... '
ja jag kommer troligtvis att testa det med.. jag är ju nyfiken av mig!!!!

Men nu är kvällen sen och jag tänker släcka ner både dator och telefon för att sova. !! Önskar dig en trevlig vecka ... för det ska jag ha.. även om jag kommer att jobba lite.. men förbereder mig också inför helgen då det blir brottarläger för alla fina ungdomar som brottas för Norbergs brottarklubb... självklart ska jag vara med och fixa frukosten åt dom alla!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar