lördag 29 juli 2017

Jobb och skadad fot...



Så där ja... nu är jag hemma "på riktigt"!! Kom hem i onsdags då familjen Höglund återvände från Mallis!!
Ja som jag tidigare berättade så har jag haft det jättehärligt hemma i Norberg. Men borta bra men hemma bäst.. så är det ju i alla fall!
Jobbade i två dagar torsdag och fredag... och på fredagen skulle jag med en av pojkarna ner i källaren för att tvätta.... !!! Ja lyset var släkt och jag skulle tända... men glömde att det var två trappsteg där.. ramlade handlöst och gjorde illa både fot och knä...
Det var för jäkligt va ont jag fick och blev faktiskt rädd att jag brytit något.. fick dra mig i ledstången upp för trappen när jag kom hem kl. 23.00 igår kväll...
Men tack och lov.. idag känns det lite bättre även om jag inte kan gå riktigt på foten!! Ja ja. så kan det gå men jag är glad att det inte blev något värre!!
Kände mig riktigt deppig i morse när jag vaknade men så ringer min vän och "kräver" att jag ska följa med och lämna en bil, för att sedan äta lunch på stan.. ja jag är så glad att jag följde med, även om jag fick linka fram!!!
Nu är jag ledig en hel vecka och det ska faktiskt bli skönt då jag jobbat mycket senaste tiden, ser verkligen fram emot resan till Spanien i slutet av september nu... då ska jag verkligen koppla av!!!
Ha nu en jättebra vecka.. för det ska jag ha ... Vi hörs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar