tisdag 29 augusti 2017

Semester på Orust!



Nu är jag hemma igen efter att ha tillbringat några dagar hos Henrick på Orust. Som vanligt härligt att vara där... där finns verkligen friden. Fågelsång och en grönskande trädgård på över 2000 kvadrat.
Men den här gången  har jag inte rensat i trädgården, vilket jag annars brukar göra när jag är där. Istället så blev det att hjälpa till lite i stugan, vilket jag också tycker är så roligt.

Henrick jobbade lite grand och då fick jag vara hemma med hundarna. Vi lagade mat, pratade och tittade på film, vilade lite och bara njöt av tillvaron. Henrick har börjat äta vegetariskt och gjorde vegetariska tapas, jättegott!!!!

Ja så mycket mera gjorde vi inte denna gången, och det var skönt det med..... annars brukar jag ju rensa i trädgården så svetten lackar.....

Nu blir det ett par dagars ledighet sen jobbar jag igen, vilket jag också uppskattar mycket. Har nu bokat in mig två dagar i veckan ända fram i december.... men tar en veckas ledighet igen i slutet av september för att åka med en vän till Costa Brava i Spanien... ska bli kul det med!!

Ha en fin vecka nu för det ska jag har!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar