söndag 13 augusti 2017

Brottare och Sommarkrysset!



Så där ja... nu har en vecka gått igen och jag har jobbat några dagar, alltid lika trevligt! Det har varit utflykter och annat skoj med eleverna på jobbet.  Nu är jag ledig till torsdag nästa vecka, jobbar sen söndag, för att efter det vara ledig en vecka och åka ner till Paradiset i några dagar

Fredag/lördag var det ju läger i Norberg för alla brottare, och jag och en mamma var och hadlade inför detta, flera andra gjorde sallad och igår var det avslutning med lunch!! Så otroligt vad alla ställer upp på detta!!! Barnen, och även ledarna, hade haft det så trevligt, men jag hörde att det blev lite sova av, ha ha, alla sov i brottarlokalen!!!!

Efter avslutningen så åkte jag och sonhustrun tillsammans med tre av barnbarnen till Eskiln i Fagersta där sonen skulle spela på "Sommarkrysset" !! Vilken upplevelse måste jag säga, det var flera år sedan jag såg honom spela och sjunga men han är superduktig.! Jag har försökt peppa honom att fortsätta med sitt spelande och sjungande, men han satsar på brottningen!!!! Ja och vuxna barn kan man ju inte styra haha!!!!
Idag är det vilodag, inget speciellt som ska göras. det regnar och är kallt och grått ute men då får man väl se till att fortsätta läsa den där boken ......

Ha en fin vecka nu för det ska jag ha!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar