lördag 19 augusti 2017

Nattgäster...




Veckan har gått fort, som vanligt... inget speciellt har hänt, vilket jag är glad över... ! Om livet fortsätter som vanligt så är jag glad! Jag har jobbat och varit ledig, och igår kom kusinerna Nelly och Elin och skulle sova här.
Ja som vanligt så blev det en sen natt, jag somnade och vaknade till och från, ja Elins blodsocker skulle tas och tjejerna låg och viskade och tjattrade ända fram till 0.300 innan dom somnade!!!

Ja jag vaknade först förstås, väntade på att dom skulle vakna men där fick jag tji.... klockan var lunch när jag fick servera frukostbrickan på sängen... som jag alltid gör när dom sover här

Nu blir det jobba av i morgon så ikväll blir det att  hoppa i säng tidigt för att orka upp i morgon bitti... sen har jag ju 1 veckas semester när jag drar ner till mellansonen Henrick på Orust!!!! Ska bli jätteroligt att komma ner några dagar!!!

Ha nu en trevlig och skön vecka.... så hörs vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar