lördag 22 juli 2017

Goda vänner och Bosse!!



Nu är jag hemma över natten då jag ska jobba i morgon!!! Har varit i Norberg och passat Bosse sedan i måndags!!! Va underbart jag har haft det!! Verkligen semester!! Varit på promenader, läst böcker i hammocken, träffat mina goda vänner!! Och som jag tidigare berättat så träffar jag alltid på gamla bekanta när jag är hemma i Norberg, ja Norberg är alltid hemma för mig!!!

Och i onsdags kom Gittan, min barndomsvän som jag lekt med långt innan skolåldern. Vi umgicks mycket då mina äldsta pojkar var små, då bodde hon i Stockholm, men flyttade sedan till Småland och kontakten upphörde. Vi har haft kontakt på sociala medier och nu i höstas flyttade hon och maken till Virsbo, som ligger en halvtimmes bilfärd från mig. !!
Gissa om vi hade trevligt! Vi pratade gamla minnen, skrattade och skrattade och berättade saker som vi kom ihåg sedan vi var i skolåldern. Det kändes alldeles naturligt att träffas efter många år , kändes faktiskt som om vi setts för en vecka sedan.

Ja då är jag hemma i natt och jobbar i morgon för att sen åter bege mig till Norberg på måndag för att  vara med Bosse fram till onsdag då familjen kommer hem igen!!!!

Då önskar jag dig en trevlig helg och en fin vecka , så hörs vi senare!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar