tisdag 4 juli 2017

Grattis älskade Nelly !!!!



Grattis älskade Nelly idag när du fyller tonåring!!! tänk va tiden går fort, så säger jag förstås jämt, men jag tycker inte det var länge sen du var alldeles nyfödd, mitt tredje barnbarn och din pappas första barn!!!

Du min goa tjej som är så härlig, duktig på brottarmattan och en hejare på att sjunga. precis som din pappa är... det enda som skiljer er åt är att du inte spelar gitarr!!!!

Igår firade vi dig iförväg, och det för att du idag skall åka till Gröna Lund med Unkan, ungdomsklubben!!
Så roligt att se dig och alla dina kusiner som var där idag, mycket presenter fick du också, precis som det ska vara!!!
När jag tänker på allt roligt som du sagt genom åren så kommer jag aldrig att glöma den gången din mamma och du tittade på en film o siamesiska tvilligar...
Mamma frågade dig efter filmen var slut om du hade någont som du funderade över.... och ditt svar blev " Ja, hur gör dom när dom leker kurragömma".. ha ha det är nog bland det roligaste jag minns!!

Nu får du ha en härlig födelsedag på Grönan idag, och som du vet så har jag, som vanligt skickat bild till tidningen, men förvirrad som jag var så skrev jag fel datum!!! Självklart vet jag att du fyller år 4/7 men i tidningen kommer det att stå att du fyller 7/7... ja ja du får väl förlåta farmor för den fadäsen!!!

Ha nu en riktigt härlig födelsedag och som du vet .. så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar