lördag 1 april 2017

Grattis älskade Henrick på födelsedagen!!!



Grattis älskade mellaniradensonen Henrick idag när du fyller år!! Min son som jag är så stolt över, precis som jag är över dina bröder, men idag är det ju du som ska firas!

Du är en riktig kämpe du, med dina ryggoperationer och din borrelia, men inte har du blivit nedtryckt av det heller... nej du har kämpat på och idag har du ett stort företag i inredningsbanchen. Du är en mycket omtyckt person och det beror på att du bryr dig mycket om andra människor, och du har en underbart positiv livssyn.

Jag är så glad att du nu funnit ditt livs kärlek, även om kärleken fortfarande bor i los Angeles, och vi alla väntar på uppehållstillståndet... men snart så!!

Jag brukar oftast åka ner till dig på Orust där jag trivs så otroligt bra i din lilla stuga med den vackra trädgården, men i år så är du i Göteborg och firar din födelsedag med din bästa vän !! Men få se hur det blir,,,, jag kommer i alla fall att skicka dig en present!!!!
Fast vi inte ses så ofta som jag ser dina bröder så får jag ju se dig i Superskaparna på TV varje vecka med finalen nu på tisdag.... och jag hoppas hoppas att du vinner hela skiten!!!!! Det är du värd!!!

Så fira nu din födelsedag med lite skoj tillsammans med dina vänner så ses vi framöver....

Som du vet så älskar jag dig väldigt mycket /puss från Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar