torsdag 20 april 2017

Grattis älskade Patrick och Noah på födelsedagen!!







Grattis grattis mina två älskade "pojkar" Patrick och Noah som idag fyller år! Du Noah som blir stora killen nu och fyller hela 7 år, och  du Patrick som snart har uppnått medelåldern!!
 Du Patrick som alltid finns där för dina barn, i vått och torrt, och som är en så stolt pappa till alla dina tre barn!
En pappa som alltid ställer upp för barnen och som fixar och trixar med allt, ja utom förstås drönaren som jag körde sönder för Noah när jag fick låna den!!!! 

Noah du som  alltid har svar på tal och har så himla härliga kommentaren om allt, ibland så tror jag att du är en "gammal gubbe" när du kommer med dina uttryck!!! Jag glömmer aldrig när du hoppade i min säng och jag till slut var tvungen säga åt dig på skarpen....då log du mot mig och sa "men du är väl för go du farmor"... ja va säger man då..??

I år så ska vi fira vid två tillfällen, och vi börjar i morgon hemma hos mig efter att jag hämtat dig Noah på fritids,  sen blir det lite mat med pappa och syskonen och sen blir det ytterligare firande både lördag och tisdag i nästa vecka!!

Som ni vet så är ni två av mina älskade killar och jag hoppas er dag blir underbar och om ni inte visste det redan så älskar jag er stjärnstopp!!!!!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar