torsdag 30 mars 2017

Superskaparna.... final!!!!!!



Nu så har det gått ett par veckor igen sedan senaste inlägget!!!! Ja det går undan här, är det inte tandläkarbesök så är det läkarbesök med barnbarnen när jag har en ledig dag, men självklart så ställer jag upp om föräldrarna jobbar!!!!!

Och är det inte barnbarnen så är det besök för att kolla ögonen, hälsa på kompisar och jobba!!! Ja som du vet så gillar jag när det inte är långsamt, men även om du inte tror det så ligger jag i sängen och läser också... jag vilar ibland!!!!! Älskar när jag får tag på en spännande triller som man inte kan lägga ifrån sig.

Nu väntar jag på nästa tisdag då sonen är i final i Superskaparna...fy sjutton va spännande det är när jag sitter här och tittar och hejar på honom.... och i tisdags vet jag inte va fasiken han höll på med... trodde nästan att han skulle åka ut när han gjorde en pall  av petflaskorna!!!! Men som tur var så vann han med den tjusiga hundbädden han gjorde...
så nu är det bara att vänta med hjärtklappning på finalen.... hoppas hoppas!!!!!!!!

Snart är det påsk igen och ev. så åker jag ner till Orust och hälsar på sonen några dagar, äldstesonen åker till fjällen med barnbarnen och det blir bara yngste sonen med familjen som blir hemma... vi brukar annars försöka träffas på påsken så vi får se hur det blir i år..

Ha en jättefin vecka och veckoslut nu... själv ska jag jobba!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar