torsdag 6 april 2017

Superskaparna och brottning....... och Bingolotto!!!


Nu så är det full fart hela helgen. I morgon åker jag med till Mora för brottningscup som varar hela helgen.
Jag kommer att bo med yngstesonen Robert och hans familj i en stuga och det ska bli så roligt, kommer inte hem förrens på söndag!!!!!! Heja heja NBK!!!
Ja den här veckan har det varit full fart, varit med Elin till VC, jobbat, varit med en kompis till hennes fäbod, varit med en annan kompis till Dormsjö, där jag ev. kommer att jobba, och nu är det dax att packa resväskan ikväll !!!

Ja förstås sen har jag suttit här och bitit på naglarna när jag såg sonen Henrick i finalen av Superskaparna.... fy sjutton va nervös jag var.. men HAN VANN!!!!!! Hurra vilken stolt mamma jag är!!!!! Och hoppas nu jag hinner hem till Bingolotto på söndag då han ska vara med där också.....

Jobbar nu nästa vecka i  två dagar sen åker jag ner till honom på Orust över påsken, ska bli så roligt då jag inte varit ner sedan i slutet av jan.

ja du ser ju hur det är att vara pensionär,,,,, ingen rast och ingen ro...men fasiken va kul jag har och så tacksam jag är ... att få vara med alla mina nära och kära... det är det bästa av allt!!!

Ha nu en trevlig helg och en fin vecka... för det ska jag ha!! Vi hörs!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar