måndag 6 februari 2017

Barnbarn och jobb!!!!!!






Så helt plötsligt så försvann mitt senaste inlägg.. ja jag vet inte vad jag kommit åt för knapp men borta är det... inlägget jag skrev att jag kommit hem igen!! ja så kan de gå, men nu skriver jag ett nytt. Hur som helst så hade jag det ju jättebra hos mellansonen och hans sambo. Jag har hjälpt till i butiken och målat lite,,, och det var länge sen jag målande kan jag säga.  Men kul var det!!

Sambon och sonen väntar nu på beslut från Migrationsverket då sambon skall flytta hit från USA, men det dröjer. Nu har det gått ett helt år sedan dom skickade in det men det verkar ta tid, tyvärr då sambon både har jobb och bostad här i Sverige. Nu är det bara att hoppas på att det ska gå fort då planet flög iväg i söndags tillbaka till los Angeles. Hoppas hoppas.....

I fredags jobbade jag igen i Norberg där jag trivs så bra, underbara kolleger har jag fått även där, men saknar i alla fall mina fina i Borlänge....
Lördag så kom Elin hit för att sova och söndag morgon kom lillkillen Noah då mamma jobbade o pappa var på Brottningsgalan i Söderhamn.
Ja när kvällen kom så var jag helt slut, du vet att det tar på krafterna när man har Noah här som hela tiden ska visa farmor på saker och ting....men så roligt det är...
I morrn blir det jobba igen men sen är jag ledig från jobbet fram till 20:e då jag börjar jobba på schema där.. ska också bli roligt.

Ha en bra vecka... för det ska jag ha!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar