torsdag 23 februari 2017

Grattis älskade Julia på 18 års dagen!!!!!



Idag fyller mitt äldsta barnbarn Julia 18 år!! En stor dag för mitt älskade goa barnbarn
18 år det är en stor dag för dig Julia!! Du är ju vuxen nu!! Jag brukar skoja med dig om att nu kan du och jag gå på krogen, men jag tror nog att du hellre tar med dig pojkvännen Kevin dit... !!!??

Du mitt första barnbarn som jag längtade så otroligt efter då du låg i mammas mage, jag klämde och kände och väntade bara på att du skulle komma ut!!
En stoltare farmor får man nog leta efter...

Jag är så glad att du vill delge mig så mycket förtroende som du gör, vi kan faktiskt prata om det mesta du och jag och jag har lovat dig att jag aldrig kommer att berätta för någon , om det inte skulle vara till skada för dig eller någon annan!!!

Vi har redan firat din födelsedag i söndags och jag tror att du var glad över dagen där du satt med din fina  pojkvän och tog emot alla gratulationer.

Nu blir det ju också en till dag som du kommer att fira och den kommer att bli lika bra som den i söndags.....

Ha de nu så bra på födelsedagen älskade vän och som du vet.. så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar