torsdag 26 januari 2017

Avslut!!!!




 Så där ja... idag var det sista dagen på jobbet i Borlänge!!! Känns konstigt då jag jobbat där i 16 år och kommer att längta ihjäl mig efter mina underbara arbetskamrater. Det bästa av allt är jag inte kommer att sitta hemma och "uggla" då jag idag fick besked från HVB hemmet i Norberg att dom vill jag ska jobba på schema där ...... ja underbart då jag trivs så himla bra med både killarna och arbetskamraterna där!!!!
Så idag börjar ett nytt skeende i mitt liv... och jag ser verkligen fram emot det!!

Igår så sov jag över hos min syster och svåger för första gången på över 1 år... detta på grund av att det funnits en person som försökt förstöra för oss genom lögner och förtal som gjorde att vi kom ifrån varandra.  Min syster har alltid varit en otroligt viktig del av mitt liv och jag har varit så sorgsen över att vi inte setts på länge.. men som sagt.. det finns personer som försöker förstöra för andra och jag undrar över vad man får ut av detta??  Men nu är allt som vanligt igen och jag är överlycklig att jag fått min syster tillbaka!!!!

Så nu är det kväll igen och jag sitter i soffan och bara njuter, jobbar i Norberg under två dagar nu men på söndag åker jag ner till Orust och träffar mellansonen Henrick några dagar......

Ha de nu så gott.. för det ska jag ha!! Vi hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar