söndag 12 februari 2017

Engelbrektsloppet, barnbarn och Superskaparna!!!!!



Så har jag avverkat 3 dagar på torget i Norberg där Engelbrektsloppet har gått! Vi i Föräldragruppen för Norbergs Brottarklubb har i dagarna 3 stått och sålt korv, hambugare, dricka, kaffe och mycket mera!! Sååå roligt vi haft. Vi har turats om att stå där en hel mängd föräldrar och mor/farföräldrar till barnen i klubben!! Och gissa om vi har sålt...... !!!??

Kallt har det varit som sjutton ända upp till 14 grader i morse och jag har varit kall som bara sjutton... Sov över hos vännerna Unni och Börje igår då jag skulle upp kl 0.6.30 i morse.
När jag kom dit helt stelfrusen efter en heldag på torget , vad väntade mig då... jo ett varmt bad och ett glas rödvin på sidan om... efter jag kommit upp ur badet så väntade mig en härligt god middag... vilka vänner säger jag bara!!!!!!!!!!!!!

Nu har jag kommit hem igen och sitter i soffan o kopplar av lite innan klockan ställs om igen till morgondagen då jag ska med äldsta barnbarnet till Falun då hon skall opererera sin tå.... ja det gäller att hålla igång!!!!
Så roligt också då mellansonen Henrick kommer att vara med i TV programmet "Superskaprna"  den 21/2 i 7:an ... ja gissa va stolt jag är över mina fina barn och barnbarn...

Nu blir det soffan hela kvällen innan det är dax att släcka ner lampan för att få lite sömn...
Ha nu en fin vecka... det ska jag ha!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar