onsdag 4 januari 2017

Trettondagsafton i morrn!!



Så där ja... nu kommer det ett inlägg från mig igen! Nu har vi kommit in en vecka på 2017 och nyår blev inte riktigt som det var bestämt från början.
Min vän har en hund och när vi började fundera på att fira tillsammans med vännerna i Norberg så blev det inte aktuellt då vännerna också har hund... ja de gick ju inte ihop.
Istället firade vi hemma hos min vän tillsammans med några andra och Nyårskvällen/natten blev helt underbar ändå!! God mat, gott vin och champagne kl. 24!! Bättre kunde det ju inte ha blivit. !!! Blir ev. en resa till Norberg i Trettonhelgen för att umgås med vännerna!!!

Ja annars så har det varit full fart som vanligt... jag har jobbat i Borlänge, ja nu är det sista månaden som jag är där... ska faktiskt bli skönt att slippa dessa resor på 12 mil varje gång. Istället så kommer jag ju att jobba i Norberg , endast 17 km hemifrån.  Ja jag ska jobba på lördag igen o träffa dessa underbara killar och arbetskamraterna som jag trivs så bra tillsammans med!

Idag var det inte roligt att åka till jobbet.... vilket väder! Det tog mig nästan en hel timme innan jag kom fram p.g.a. all snö och modd.

Nu är det bara en jobbardag kvar i morrn och matlådan är fixad och nu sitter jag här och njuter av värmen under filten.... kom ihåg att njuta av livet, det går inte i repris!!!! Ha en fin dag och Trettonhelg nu... för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar