tisdag 27 december 2016

Julen slut och nu väntar vi på ett Nytt år!!!!1



Ja så var det slut på julen och nu inväntar vi bara ett nytt år! Jag har ju jobbat i helgen och så mysigt vi haft det med killarna. Klätt julgranen, ätit god man och varit på film med killarna. Alla nöjda!!!
Igår och idag har jag varit ledig och idag har jag haft en vän här och vi har ätit lutfisk... ja det är inte många som gillar det så det gäller att "välja ut" dem man kan äta det med!!!
Jag har inte varit utanför dörren idag då det blåst nästan storm här hemma men nu är matlådan fixad och det är jobbardag i morgon!
Nu får jag bara vila fram till nyårsafton då jag och en vän skall fira in det nya året med bästa vännerna hemma i Norberg.

Man brukar ju önska sig något varje nyår och jag önskar som tidigare !.... Den enda önskan jag har är att alla mina nära och kära och jag själv skall få vara friska och vara tillsammans för du vet ju att det är det viktigaste i livet...
Ha en fin vecka nu och Gott Nytt år om jag inte hinner blogga innan dess!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar