tisdag 10 januari 2017

Slut på julen och nytt jobberbjudande!!!!!




Så där ja... då är alla helgerna förbi och jag har idag tagit bort allt som har med julen att göra. Trots att jag inte haft mera framme än ljusstakarna i fönstren. Tycker det känns så skönt då det på något vis blir "rent" i fönstren!!
Jobbade i lördags på Hvb hemmet, och måste ju visa bilden på den finaste muggen jag fick från en av killarna. Han hade tom bränt den i ugnen så den fina skriften skall hålla!!! Så gulligt gjort!! Förstår du att jag tycker det är roligt att jobba där......??

Fredag tillbringade jag tillsammans med bästa vännerna i Norberg, en härlig kväll med mycket god mat och många skratt, uppblandade med allvar och gamla minnen.

Som jag tidigare berättat så jobbar jag sista månaden i Borlänge nu, vilket på ett vis blir skönt då jag börjar bli trött på att resa.
Träffade en person på stan i torsdags och fick ännu ett jobberbjudande... !! Tänk va roligt att trots min ålder få bli kallad till jobb.... jag brukar säga att jag "stafettar"... det är ju det man gör i dessa tider!!!
Vi får väl se hur det blir , jag ska fundera litet tag, men jag kommer inte att bara jobba, vill ju gärna resa också som du vet!!!!

Ha nu en fin vecka det ska jag ha!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar