torsdag 19 januari 2017

Bilbesiktning och kalas!!!




Oj vad veckorna går fort!! Nu har jag bara 4 arbetstillfällen kvar att arbeta i Borläng där jag varit i 16 år!! Visst känns det konstigt, men på samma gång skönt att börja om med något nytt!!!

I helgen var det brottning igen.. i Armbåga som Noah säger!!! Mina tjejer gjorde, som vanligt ,jättebra ifrån sig och vann flera pokaler!! Så stolt farmor jag är!!!

Igår var det kalas hos en av mina bästa vänner som fyllde år! I ilfart direkt efter jobbet och blev bjuden på smörgåstårta och gott rödvin, så himla trevligt vi hade några stycken som var där!!!
Nu till helgen skall vi bjuda ut födelsedagsbarnet på middag på krogen...

I tisdags var jag på besiktning med min lilla röda Wilma, (ja det är bilen min), jag var ju förstås livrädd hur det skulle gå då jag haft mycket krångel med den tidigare men till min lycka så blev den godkänd så nu är det bara service kvar för att byta olja och filter..... sen så....


Ha nu en bra helg för det ska jag ha!!!!!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar