söndag 30 oktober 2016

Tjejkväll och hackande Skoda!!!



dåså... har jag tillbringat en vecka hos mellansonen Henrick i Kråks stuga på Orust!!!
I onsdags var det "tjejkväll" i butiken www.moltazdesignshop.se. Där var jag med och packade ca 60 st Goodiebags till alla tjejerna som skulle komma på kvällen. ...och jag lovar att  det var mycket smått och gott som jag packade ner. Sen skulle alla snittar  fixas till och bubblet skulle fyllas!!!!En mycket trevlig kväll blev det ,  med en massa trevliga människor.

Lite tvätt som har fixats och lite städning, ja du vet ju att jag alltid tycker det är kul att hjälpa till när jag kommer hit då sonen har mycket både med butiken och alla inredningar som han håller på med!!

Trodde jag skulle få fnatt i torsdags då jag skulle åka ner på byn och bilen började hacka.... blev livrädd och tänkte att nu jäklar tar jag mig inte hem igen... fick åka till en verkstad som bytte tändstiften och bilen går som en klocka igen.. men jag var 1500 kr fattigare!!!!

Så imorgon är det hemfärd igen, som vanligt vill jag ju vända bara jag kommer till Uddevalla men men nästa vecka är det ju jobbet som väntar och då är det bara att masa sig iväg hemåt!!
Ha nu en fin vecka!!! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar