söndag 6 november 2016

Brottning och snöoväder!!!



Dåså... är allt som vanligt igen!! Jag är hemma efter Orustturen och har jobbat i veckan.
Snön har kommit och det är nästan så att julkänslan har börjat komma.... men än är det ju några veckor kvar till jul.
I fredags var jag ledig och passade på att möblera om i vardagsrummet, tvättade och städade, ja du vet allt som måste göras, men jag tycker det är roligt att pyssla!!!
I lördags var det dax att gå upp tidigt för att åka med på brottning, den första matchen jag ser efter sommaren. Ja som vanligt så var mina barnbarn helt otroligt duktiga, och alla andra med förstås.... !!! så roligt med hela klubben som har en sådan sammanhållning både barnen och de vuxna!

Nu är det söndagkväll och idag var jag bjuden av en vän på födelsedagslunch, fick det då jag fyllde år och det var mycket passande då jag heller inte behöver lägga matlåda ikväll , ska ut med två av våra läkare på jobbet och äta på en Indisk restaurang.!

Ja så har veckan varit för mig .. hoppas nu på en vecka där det inte är allt för besvärligt på vägen till och från jobbet..... Ha de så gott så hörs vi!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar