måndag 24 oktober 2016

Grattis Jenny på födelsedagen!!!



Grattis grattis Jenny min fina sonhustru som idag fyller år!!!  Tyckte inte det var länge sen du fyllde 30!!!
Du som är mamma till mina två fina barnbarn, Nelly och Nova, och en fin fru till min yngste son!!
Jag har ju bara gott att säga om dig, du är alltid så omtänksam mot mig, jag har ju tom fått en egen säng i källaren, men som jag inte kan sova i längre.... efter översvämmningen!!!!

Jag har även fått det stora förtroendet att vara hundvakt åt eran baby, lilla franska bulldogen Bosse! Ja men som du vet så är han precis som barnbarnen var då dom var små...testar farmor hela tiden!!!

Du ska veta att jag är så tacksam och glad över att du finns i mitt liv då jag vet att du gör din familj lycklig!!
Nu idag när du fyller år så är jag ju inte hemma, men så fort jag kommer hem så firar jag dig det vet du!! Hoppas du har en underbar födelsedag med din fina familj.. så ses vi när jag kommer hem igen!! Puss o kram från svärmor!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar