söndag 16 oktober 2016

Firat födelsedagen!!



Nu har det gått en vecka igen och jag har bestämt mig för att försöka göra ett inlägg i veckan på bloggen!!!
Idag fyller jag år och i fredags hade jag äldstesonen med familj här. Så roligt att kunna få rå om dem en stund...
Robert med familj firade mig i går, då jag hade lovat att vara hundvakt till lilla bulldogen Bosse på lördagen då de skulle på brottningstävling i Hallsberg.
Bosse o jag tog långa promenader och jag hann med att träffa mina goda vänner en stund också. När familjen sen kom hem så blev jag bjuden på en underbar middag och i morse vaknade jag och frukosten var serverad och till den ett paket!!!

En vacker tavla fick jag som jag tycker passar mig precis med orden "Old enough to know better...Young enough to do it anyway".....

Nu är det bara att köra på en vecka igen med brottartävling och efter det åker jag ner till Henrick och Kråks stuga en vecka... för att vila upp mig lite och vara med på "Tjejkvällen" som han har i sin butik!! Ska bli så jäkla härligt!!!

Ha en fin vecka så hörs vi!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar