onsdag 13 juli 2016

Hundvakt !



Då är allt som vanligt igen då!! Jag är inne på min andra jobbarvecka men har varit ledig några dagar efter att ha tillbringat dagarna i Norberg för att vara hundvakt till Bosse!! Denna lilla underbara franska bulldog som nu är över året, men fortfarande en riktig busunge.

Ja jag kan ju inte säga att jag jobbat ihjäl mig dessa dagar, åkte dit efter att ha jobbat på fredagen, och mötte då en glad vovve när jag kom!

Vi har tagit promenader, fixat mat ..och inte gjort så mycket mera! Ja jag tror det var just detta jag behövde efter att ha fixat o donat under några veckor på Orust.

Till råge på allt så träffade jag vänner jag har "därhemma", ja Norberg är ju alltid hemma för mig... och på affären träffade jag två av mina "gamla" revykamrater... vi spelade revy ihop i slutet på 80 talet, men så roligt det var att träffa dessa vänner!!!

Ja nu är det bara att jobba på ett tag igen för att ta en veckas semester framåt sept/oktober igen då jag tillsammans med en vän drar iväg för en veckas utlandssemester! Målet är inte bestämt ännu men troligtvis så blir det Grekland som jag verkligen älskar!
Lägger upp en bild från Henricks vackra trädgård på Orust...dit jag längtar igen så fort jag kommer hem!!!


Ha en trevlig vecka så hörs vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar