måndag 4 juli 2016

Hemresa och födelsedagskalas!!!!!!



Dåså... nu är jag hemma i Dalom igen!! Det har varit en 17 dagars lång vistelse hos sonen Henrick på Orust!!!
Ja vi har haft det helt underbart och jag har rensat och rensat hans nästan 2000 kvm tomt , men hann tyvärr inte bli kvar med allt, tråkigt nog!!!!
I helgen så var det ju Sommarmarknad i butiken www.moltazdesignshop.se med flera utställare som hade olika varor att sälja... själv sålde jag Glögg!!! Ja du tror väl att jag inte är klok men på sommaren är det helt underbart att dricka kall Glögg som man, om man vill, spetsar med vodka och massor med krossad is och bär i!! Gött!!!!!

Ja och efter nästan 40 mils bilkörande så stannade jag i Norberg där Nelly fyller 12 år idag, ja självklart måste hon firas!!!

Nu blir det en dags ledighet och sen jobba både i Borlänge och i Norberg för att på fredag bosätta mig hemma hos yngstesonen för att passa goa Bosse, en underbar fransk bulldog när familjen inatt drar iväg till Zakyntos för en veckas semester!!! Ja nu blir jag Norbergsbo igen under 5 dagar och det ska bli riktigt roligt då jag har många vänner där!!!!

Men nu så är det bara att plocka upp allt jag har med mig hem för att ta en tidig kväll!!! Ha de så gott så hörs vi!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar