lördag 26 december 2015

God fortsättning på julen!!



God fortsättning på julen! Ja som du ser så hann jag inte med något inlägg före julen!! Det var mycket att stå i och fredagen var det lilla julafton med mina andra söner och deras familjer. Som vanligt lika trevligt som det brukar vara och julklappar delades ut och barnen och föräldrarna och jag var väldigt nöjda!!! Jag hade ju tidigare fått min fina julklapp från Patrick och familjen, en härlig middag på en av dalarnas bästa matställen. Fick av Robert med familj en klocka, precis vad jag behövde då min gamla precis hade lagt av! En drömfångare fick jag också av Elin, sån tur att jag slipper otäcka drömmar i fortsättningen!!

Lördag morgon var det dax att packa bilen och dra ner till Orust, där jag nu befinner mig. Grejat och fejat lite inför julen och julafton satt vi här Henrick och jag i våra myskläder, åt gott och drack gott!! Bara stilla och lugnt, så skönt!! Fick en fantastisk stjärna/lampa av Henrick som jag ska sätta upp så snart jag kommer hem igen!!!
Gårdagen var vi bortbjudna på middag hos Margareta och Reine, två underbara människor som är vänner till Henrick!! God mat och gott vin.....kan väl inte bli så mycket bättre!!

Idag är det annandagen och Henrick har öppet i butiken några timmar, jag är hemma o myser med hundarna, blir ju kvar här till efter nyår, sen måste jag hem o jobba lite!! Henrick åker till Los Angeles helgen efter och jag kan väl inte bo ensam i stugan... ha ha

Ha nu en underbar fortsättning på julens sista dag.. det ska jag ha ialla fall!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar