torsdag 17 december 2015

Lilla julafton!!



Andra huset färdigt!!! Ja i tisdags var det dax för det andra husbygget hos Nelly och Nova. Och sicken tur.. jag brände mig inte alls i år!! Till barnbarnens förvåning!

Denna vecka har gått i rasande fart, jobbat, handlat allt till julafton som vi ska ha på fredag, fixat och trixat in i det sista. Nu är det bara steken och Jansson som ska göras inför lilla julafton i morgon!!
Så roligt det ska bli att samlas igen och vara tillsammans en kväll och på lördag morgon åker jag iväg till Orust för att stanna där i 2 hela veckor! Ja Henrick ska jobba så jag ska även vara hundvakt någon dag, sen ska jag väl feja och njuta lite av ledigheten också.
Henrick åker till Los Angeles 8 januari och när han sen kommer hem så ska det vara fint i stugan!!!

Ja då vet du vad jag ska göra den närmsta tiden.. dax att sätta igång med steken och Janson, för det viktigaste att jag har på julen, tycker sönerna, är Jansson och Prinskorv och så har jag gjort lite smågodis till barnbarnen....

Nu får du ha det så bra så hörs vi av innan julen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar