måndag 4 januari 2016

God fortsättning på 2016!



Så där ja... nu är jag hemma igen!! Efter 43 mil som jag körde igår så var jag ganska trött när jag äntligen så skylten med Avesta på! Det blev att packa ur väskorna!! Ja jag hade som vanligt flera väskor med mig hem än när jag åkte! Efter att det blivit gjort så var det bara sängen som gällde.
Vaknade i morse då det var dax att åka till jobbet igen... ja nu jobbar jag 3 dagar/vecka fortfarande i Borlänge, och ibland på HVB hemmet i Norberg, ja jag gillar att jobba som du vet.....

Nyårsafton tillbringade sonen och jag i mysbyxor, drack lite vin och pratade...men när klockan var 23.30 var vi båda så trötta så vi gick och lade oss... har väl aldrig sett på maken...!!!! Men vi har bara slappat och lyssnat på kroppen och även på nyårsafton så ville kroppen vila....

Något nyårslöfte har jag inte gett och jag har heller inga önskningar mer än att min familj och jag får vara friska och glade även 2016.... !! Jag har en lapp på kylskåpet där det står " En frisk människa har tusen önskningar... en sjuk bara en!" Denna lapp har följt med mig i många år och genom många flyttar men så sant som det är!! Så 2016 önskar jag bara att vi får vara tillsammans och må lika gott som vi gjort under 2015. God fortsättning på det nya året!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar