söndag 13 december 2015

Lucia och Brottning



 Sicken vecka!!!!!  Började på onsdagen då det först var lucia på Noahs dagis, där stod den lilla tomtenissen med händerna helt stilla...precis som lucian!!!! Sjöng så det ekade i hela salen!!! När detta var slut så var de att köra i snabba ryck till Norberg där Nelly hade lucia i kyrkan... så otroligt vackert dom sjöng, och så lycklig jag blir när jag ser mina fina små älsklingar och veta att de är en del av mig!!!

Fredag var det som vanligt julklappsutdelning och middag tillsammans med mina fina vänner, något som vi upprepar varje år..ja åtminstone de senaste 7 åren har vi träffats och haft en helkväll tillsammans!!

Lördag var det dax för mig att få min lite "förtidiga" julklapp av Familjen Åhlberg/Eriksson. Blev hämtad av sonhustrun och så bar det iväg till Hedemora för att avnjuta en helt otrolig middag med vin,,,, Tack älskade ni!!!

Söndag... då var det att ställa klockan då det var brottningstävling i Arboga och då blev jag hämtad av Patrick och de yngsta barnen....Elin skulle tävla och lika så  Nelly och Nova.... en härlig dag som jag nyss är hemkommen ifrån.... alla barnen fick pris idag, och så jäkla duktiga dom är!!!

NU är det dax att lägga matlåda till morgondagen för att först jobba och sen i ilfart till Norberg för att vara med på Brottningsavslutningen... Phu......  Tisdag bär det iväg till Norberg igen... för att göra pepparkakshus med Nelly och Nova... Phu... och sen    Fredag... är det lilla julafton här hemma hos mig... för på lördag morgon åker jag till Orust.... Ja du ser ju hur förskräckligt mycket jag har att göra denna veckan innan jul..tur att jag har köpt alla julklapparna!!! Däremellan ska jag jobbar några dagar...

Ja jag måste säga som jag sade tidigare.... det är helsike flåit att vara pensionär!! Ha en fin vecka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar