söndag 1 februari 2015

Snö, snö och åter snö.....



Oj va snö det har kommit denna vecka!!! Det ser ut som om det aldrig kommer att sluta.....
Hur som helst så har veckan gått fort som vanligt, har suttit och kikat lite på resor fram i vår, tänkte höra med Henrick om han har lust att följa med igen!? Både han och jag har en längtan tillbaka till Rhodos och Ixia där vi var i maj förra året. Det var ju det bästa av ställen, lugn och ro och att bara få vara, ta dagen som den kommer och äta och dricka gott! Nu har han ju anställda i butiken så att han har lättare för att kunna dra iväg, ja det är riktiga klippor som han har anställt.

Bilden ovan har jag tagit från balkongen hos min vän och kollega Eva, som jag sovit hos inatt. Detta p.g.a. att hennes bror hamnat på sjukhus och att hon behöver allt stöd hon kan få, då det inte var mer än några månader sedan hennes mamma också gick bort.

Ja det fortsätter att snöa utanför mitt fönster och det ser aldrig ut att sluta och behöver man inte så tror jag man skall hålla sig inne idag.... Ha nu en trevlig vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar