måndag 9 februari 2015

Usch vilken vecka som kommer......

Oj vilken vecka det har varit, och kommer att bli!! Jag har i helgen som var varit med lilla röda Wilma, jag min lilla Skoda alltså, till verkstan där jag nu fått ordning på låset till bilen. Kostade skjortan men det är ju bara världsliga saker. Annars har veckan förflutit på som vanlig, blir mest bara jobba och jobba men jag gillar ju mitt jobb så det är helt ok..
Denna veckan är jobbigare för mig..... Robert min yngste son skall operera bort sin knöl på halsen på onsdag, det var 2 år sedan han upptäckte den och mycket tankar har vi ju haft, men nu äntligen skall den bort och skönt blir det!!
Igår fick jag telefon att Henrick, min mellanson, var på väg in till akuten då han under en hel vecka haft hög feber, ont i lederna och allmänt krasslig. Idag ligger han på NÄL i Trollhättan och går igenom alla sorters prover, men inget visar att han skulle ha något virus eller bakterier. Idag ska de röntga hjärnan och göra en lumbalpunktion på honom. Jag är rädd att han fått något virus då han var i Thailand nyligen, men inget visar tydligen på det!!!!
Ja jag åker förståss ner till Uppsala på onsdagmorgon för att kunna vara där när Robert vaknar ur narkosen, sen kommer hans fru och döttrarna ner. Jag bor hos vänner till mig, vilken tur man har vänner!!!!!!! Det är ju lite för mycket att ha två av sina tre söner på sjukhus samma vecka!!!!

Få se sen hur det blir med Henrick om jag åker ner till honom veckan därpå beroende på hur han mår!!!
Ja det var en liten lägesrapport inför veckan som nu kommer!!!!
Robert och Henrick.....jag skickar 250 kg kärlek till er!! Älskar er av hela mitt hjärta!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken orolig vecka för dig. Hoppas allt ordnar sig till det bästa. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Gunnel! Ja Roberts op har gått jättebra jag hämtade honom idag och han fick åka hem, men Henrick är hemma men fortfarande inte frisk, man hittar inga fel på honom, väntar på några prover nästa vecka...ja fy sjutton vilken vecka jag har !!!!!

    SvaraRadera