söndag 15 februari 2015

Phu.......vilken vecka!!!!!!!



Usch och fy vilken helvetisk vecka det varit. Robert opererades i tisdags, allt gick bra och jag var där när han vaknade. Pigg var han redan då han vaknade och efter ett tag så kom Jenny och flickorna ner, Nelly och Nova hade under flera veckor skrivit en bok till pappa som dom lämnade och hade ritat så fina teckningar. Dagen efter fick jag skjutsa hem honom då läget var under kontroll. Själv sov jag över hos goda vännerna Eva och Mats och när jag kom dit så fick jag jättegod middag och ett glas gott vin, sov som en stock hela natten. Vilken ynnerst det är att ha riktigt goda vänner!!!!!!!

Henrick har varit in o ut på sjukhuset under veckan som varit, haft feber som går upp och ner men man hittar inga fel på honom, har varken inflammationer, infektioner, virus eller bakterier. Han är slut och jag har förstått att det kryper i kroppen på honom när han inte orkar jobba. Som tur är så har han världens bästa personalstyrka i butiken som fixar allt.

Idag har det varit brottning i Fagersta, alla mina tjejer har brottats och även Noah gick sin första match som han förlorade, men va gör det när han tycker det är så roligt, han kommer säkert igen när han har åldern inne. Flickorna vann sina matcher och var glada förståss med hela släkten på plats.

Ja då vet du hur min helvetiska vecka har varit, nu hoppas jag bara på att allt ordnar sig med Henrick och hans feber, skickade ner en chokladask till honom som jag gav till de andra familjerna också, det har ju varit Alla hjärtans dag!!!!!
Ha en fin vecka för det hoppas jag också att vi får allesammans!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar