fredag 24 oktober 2014

Grattis kära Jenny på födelsedagen!!






Grattis min kära sonhustru Jenny som idag fyller år!!! Du är en av mina fina sonhustru som jag  tycker så mycket om. Du är ju gift med min yngste son om mamma till mina älskade två barnbarn Nelly och Nova.
Jag kommer ihåg när Robert berättade att han träffat en "norbergstjej" och inte kunde jag väl då gissa att ni skulle bilda familj, men så glad jag är för det!!
Du har alltid varit så omtänksam mot din "gamla" svärmor, nu har jag ju till och med fått en egen säng nere i källaren hos er.... ha ha....
Jag känner mig alltid välkommen när jag kommer till er, och att du verkligen bjuder in svärmor med hjärtat, ibland när jag kommer så har du maten färdig och serverad... det är guld värt för en svärmor som jobbar långt hemifrån.
Idag så fyller du 35 år och jag kan inte vara med på kalaset, men jag har i alla fall firat dig  lite i förväg, samma dag som du kom och firade mig!!
Hoppas nu att du får en fin födelsedag och att du blir firad av bara sjutton av din fina familj för det är du verkligen värd som du vet så gillar jag dig verkligen stjärnstopp!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar