söndag 19 oktober 2014

Födelsedag, fest och barndiabetesfonden!




Vilken härlig vecka jag har haft!!! Först så fyllde jag ju år och mina båda sonhustrur och alla fem barnbarnen kom och uppvaktade mig med presenter, synd bara att mina pojkar saknades men dom jobbade ju förståss! Men trevligt var det i alla fall.
På fredag ringde min vän och granne, Sonja, och bjöd mig på en alldeles fantastisk födelsedagsmiddag med god mat och gott vin, där blev jag kvar i 5 timmar, det blev mycket prat, både med skatt och lite allvar. Tänk vilken ynnerst att ha sådana vänner!!

Igår var det full fart i Avesta Parken. Jag, Bettan och Christina hade ordnat Rocka Billy festen och där var vi ett glatt gäng som festade om och dansade, ja jag kom inte hem förrens kl. 0.3.00 i morse!! Jäklar va vi dansa!!
Som grädden på moset fick vi in 1200:- till www.barndiabetesfonden som jag nu på morgonen har satt in på deras konto!! Tack ni alla som var med och gjorde detta möjligt!!

Nu är det bara att förbereda inför dom kommande 2 dagarna då jag jobbar innan resan till Orust/Göteborg och festivalen där. Julia ska följa med och vi ser verkligen fram emot detta.
Ha nu en fin vecka, det ska jag ha så ses vi nästa vecka igen!!!

(ps den vackra rosen fick jag vid middagen som Sonja bjöd på)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar