söndag 5 oktober 2014

Bugg, Dire Strait och limpbak!




Så var det då söndag igen, ja nu har det blivit så att bloggen uppdateras varje söndag!! Hinner ju inte på vardagarna då det är fullt upp.
Måndag blev det en långpromenad, är så glad att jag och grannen pushar varann att ta promenader, så det blev en härlig långpromenad runt älven, vilket är ljuvligt nu så här på hösten när alla löven ändrar färg.

Onsdag var det dax för nästa "träningspass"... drog iväg på buggen för att kolla om flåset och stegen satt som de skulle, men ack va jag bedrog mig, ja flåset gick ju an och även stegen satt som en smäck, men jäklar va ringrostig jag kände mig då det gällde alla turer med hit och dit och snurr och stamp!!!!
Ja ja... jag prövar på onsdag igen då..... få se...

Igår var jag och en vän och lyssnade på ett band som spelar Dire Staits musik, ja jäklar vilket ös och vilka fantastiska musiker!!! Det var så jag rös i hela kroppen av den underbara showen!!

Imorse ringde Julia och undrade om jag kunde skjutsa henne och hämta cykeln i Skogsbo,båda föräldrarna jobbade och hon visste inte hur hon skulle ta sig dit, självklart gjorde jag det och på "köpet" följde Elin med hem så hon skulle slippa vara ensam idag.
Det blev en mysstund i soffan och två limpor bakade.... så nu är jag trött!!
Ha en trevlig vecka !!

4 kommentarer:

  1. Dire Straits var bra, men ärligt talat är det bara en som fastnat: Sultans of Swing.

    SvaraRadera
  2. ja visst var dom jättebra den som fastnat i mitt huvud är brother in arms!!

    SvaraRadera
  3. Träningspass med bugg det låter och är kul.
    Lycka till / Eva

    SvaraRadera
  4. Tack Eva ja jag hoppas jag kan fortsätta, jag har ett knä som är opererat för många år sen som inte riktigt vill vara med.......

    SvaraRadera