måndag 26 maj 2014

Morsdagsuppvaktning!




Ja då är jag inne på andra jobbarveckan igen. Lugn start och det är telefonrådgivning som gäller.
Igår var det Mors dag och jag fick telefon från mina pojkar. Robert ringde och ville jag skulle komma över på Mors dags fika, vilket jag gjorde med glädje.
När jag kom dit så var det dukat bord med servetter och vaniljhjärtan. På bordet stod det vackra rosor och ett kort, som det stod Älskade mamma på!!!! Om inte det skulle räcka så fick jag även ett vacker foto på de två prinsessorna Nelly och Nova och en chokladkaka. Gissa va överraskad jag blev. Det  värmde verkligen!!!! Tack älskade Robert och Jenny för det!

Nu jobbar jag till midsommarveckan och sen är det dax för en tur till Henån igen och 1 ½ vecka hos Henrick.  Det blir 1 års jubileum i butiken www.moltazdesign.se och marknad utanför. Ska bli riktigt roligt att få hjälpa till där. Efter det så har jag en semestervecka kvar och har då tänkt ta tag i min hall som behöver få en upprustning, vi får väl se hur trött jag är efter Orustveckan!!!!

Så nu är det bara att jobba på några veckor till för att sen få njuta lite av den vackra ön Orust! Ha
 en trevlig vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar