onsdag 21 maj 2014

Grattis Älskade Robert!




Grattis älskade yngstesonen när du idag fyller år! Du min "minsta" pojke som var så liten när du föddes, vägde bara 1540 gram och var 40 cm lång. Men du var den piggaste av mina tre söner, trots din ringa vikt och längd.
Idag är du vuxen och pappa till mina två underbara barnbarn Nelly och Nova, mina små prinsessor. Du är en underbart ödmjuk och vänlig person, du har en härlig spontanitet, är nästan alltid glad och alla älskar dig, lillebror!! Du är otroligt hjälpsam och mån om de dina.

Så länge jag kan minnas så har du sjungit, spexat och  spelat gitarr och jag minns när en granne, som var engelsklärare var förvånad att du vid din ålder kunde sjunga på engelska....ja det var ju förståss ingen riktig engelska, men du improviserade och "härmade" engelska!!!

Idag sjunger du fortfarande och spelar gitarr, du är med i ett band som spelar mycket bra, och jag hoppas verkligen att ni fortsätter med detta.
Ja jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om dig och den fina son, pappa, make och lillebror som du är men jag tror jag slutar här!!
I morgon kommer jag med present och firar din dag...och som du vet... så älskar jag dig stjärnstopp!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar