söndag 20 april 2014

Grattis Patrick och Noah!

Dubbelt grattis idag när två av mina älskade "pojkar" fyller år. Patrick, min äldsteson och barnbarnet Noah som fyller 4 år.
Så ung, lycklig men oerfaren jag var den dagen Patrick föddes, jag var bara 19 år men världens lyckligaste mamma. Jag minns att jag tyckte att det jag hade gjort, (fött fram honom ) var jag ensam om i hela världen.

Idag, Patrick så är du en vuxen man, pappa till mina tre underbara barnbarn, du är en riktigt händig man du, spelar ingen roll vad man ber dig göra så fixar du det, ja ja ...förutom då att få av däcken på min bil, det gick faktiskt inte hur du än försökte ha ha. Den stora frågan idag är ju va du ska göra i fortsättningen...... mitt i livet, som du nu är har du ju bytt inriktning och vet inte riktigt vad du vill fortsätta jobba med....det tycker jag är otroligt modigt gjort av dig. Hur som helst så är du min älskade äldsteson som jag är mycket mycket stolt över, du har en himla härlig humor, du är otroligt godhjärtad ja det finns så mycket gott jag kan skriva om dig men får väl lov att sluta här.....

Noah..... du fyller hela 4 år idag, mitt yngsta barnbarn som är en kopia av din pappa Patrick när han var liten. Du är en lillgammal pojke som snattrar och snattrar så jag ibland blir alldeles yr i skallen. Du har såna kommentarer och jag undrar över var allt kommer ifrån....??  Envis är du också, men lika godhjärtad som din pappa,  I fredags när jag var "barnvakt" så skulle du lägga stora puzzlet på golvet,  Jag säger " Va duktig du är Noah som lägger puzzlet"!!! svaret blev " Ja jag har ju bättre ögon än dig" ha ha ha.....

Ja ni killar nu hoppas jag att födelsedagen blir toppen , i alla fall för dig Noah som vi ska fira idag, pappa Patrick är i Danmark med din storasyster så han blir firad när han kommer hem i morgon...... men en sak ska ni veta...... Jag älskar er stjärnstopp!!!!!

1 kommentar:

  1. Så fint skrivit om dina kära. Önskar dig en fin helg. Kram Åse

    SvaraRadera