fredag 18 april 2014

Glad påsk!

Glad Påsk!! Idag är det långfredag och just nu väntar jag på att lilla Noah ska komma, mamma jobbar och pappa och Elin är i Danmark på handbollscup. Tänk vilken tur att jag kan hjälpa till!
Idag ska jag göra i ordning påskamaten för i morgon kommer Robert med sin fina familj och Alexandra med barnen (förutom Elin och Patrick då.) på påskaftonsmiddag. Det har ju blivit en tradition, just det här på påsken så äter vi en dag tillsammans, barnen får sina påskägg (i år blir det påskpåse!!) och vi har en trevlig stund tillsammans. Tyvärr så saknar jag ju förståss Patrick och Elin och Henrick förståss men det får ju lov att gå ändå!
Påskdagen så fyller ju Patrick och Noah år så då blir det kalas hemma hos Åhlberg/Erikssons, ja jag har köpt en pilbåge åt Noah, det är vad han önskar sig, och till Patrick vet jag inte vad, men hittar väl på nåt!!
Ja så ser helgen ut för mig och efter det så är det bara att vänta och vänta och vänta .... till 10 maj.... då åker Henke och jag till Rhodos!! Ha en fin påskahelg nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar