tisdag 24 december 2013

Julafton i Kråkstugan!



Då var det jul igen, jag är i Kråks stuga för att fira med mellansonen Henrick och hans sambo. I lördags var det lilla julafton hemma hos mig, då de andra sönerna och deras familjer firade jul. 11 stycken  underbara personer som jag fick den äran att rå om en hel eftermiddag/kväll.
Alla var nöjda och glada över sina julklappar, så även jag, som fick en underbar filt, ett vackert örngott som Nova hade skrivit på "I love you farmor", en cd skiva med underbar musik...ja kan man bli annat än lycklig!?
Till Noah hade jag köpt en lyftkran som jag lovade att montera ihop, men båda mina sonhustrur ville jag skulle göra det på "tid".... ja jag tror dom vet att jag har "tummen mitt i handen" när det gäller montering av alla de slag. Tillsist fick jag be sonhustru Jenny om hjälp och hon fixade den, till Noahs stora lycka.

Ja så är jag då här igen i Kråkstugan, ljusen brinner, kaminen sprakar, men ute så regnar det småspik, men men ...julafton ska det blir och jag tror den blir alldeles förträfflig...

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR till er alla därute!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar