torsdag 24 oktober 2013

Grattis Jenny!!



Grattis min fina sonhustru Jenny som fyller år idag!! Du är en av mina fina sonhustrur, mamma till två av mina barnbarn, Nelly och Nova, mina ögonstenar! Jag är så glad att du är min yngste sons fru för jag ser ju att han är lycklig tillsammans med dig!
Glömmer aldrig dagen då Robert ringde och berättade att han träffat en tjej..... och hon var från Norberg men bodde i Stockholm! Det dröjde inte länge förrens han flyttade dit till dig och där bodde ni ett tag innan ni flyttade tillbaka till Norberg, till min stora lycka!!!

När du du fyllde 30 så skrev jag en berättelse till dig där jag skrev att jag nu, äntligen, kunde jag klippa av navelsträngen till yngstesonen, vilket jag nääästan gjorde!! Du vet ju att Din man är ju min yngsteson!!! ha ha

Idag fyller du år igen och vad jag förstår så blir det kalas i helgen...då kommer svärmor med dunder och brak för att fira dig!!! !
Ha nu en jättefin födelsedag kära du så ses vi till helgen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar