söndag 6 oktober 2013

Godmorgon sköna söndag!



Jag då var de söndag igen då. Jag sitter här och tittar ut på björken utanför mitt fönster, den är gul och hösten har kommit på allvar nu. Men idag skiner solen och det är så vackert.
I går var jag till Norberg för att ge Nelly och Nova varsitt läppglans, ja, det är viktigt att vara rättvis!! Elin fick ju ett förra veckan. Efter det så bar det iväg till Åhlberg-Erikssons, där jag skulle sätta upp gardiner som jag sytt i Julias rum. Svarta skulle dom vara ...och det blev riktigt bra.
Farfar Östen och hans goa Lisa var där med kusinen Mileon, han är så söt, och har mörka bruna ögon, precis som Noah har.
Jag har varit och beställt smörgåstårta i helgen, köpt lite vin och öl, ja jag fyller ju år om ett par veckor, men då är jag i Göteborg och jobbar på Chokladfestivalen,  så lite fest blir det i helgen som kommer för mina barn med familjer och några vänner.
Ser verkligen fram emot att få åka ner till Orust igen, och träffa mellansonen och alla trevliga människor på festivalen.  Ja så är läget just nu , men jag återkommer väl med några rader nästa vecka. Ha de gott!!!!

1 kommentar:

  1. Det är viktigt att vara rättvis. Det tror jag barnen uppskattar också. Hösten är underbar med sina färger. Jag tycker jag får sån energi för nu känner man att man vill förändra lite innan det blir mörkt och kallt. Ha en fin vecka.

    SvaraRadera