tisdag 2 juli 2013

Nu är jag hemma igen!!!




Ja så var jag då hemma igen efter att ha varit hos Henrick på Orust och hjälpt till att öppna upp hans butik http://www.moltazdesignshop.se  Vi har verkligen slitit hårt, med  ca 6000 artiklar som jag märkt och massor med plock ..... men gissa vad fantastiskt det blev!!!!!  Hans pappa med fru Lisa  har också varit där och hjälpt till, vilken tur, för vi hade aldrig klarat detta annars!!!!

Öppningsdagen var det ca 250 personer där som tittade och shoppade, alla lika imponerade över butiken, så roligt för Henrick!!!
På kvällarna har vi kopplat av i www.kråksstuga.se med lite småprat, om vi nu orkat....oftast så har vi stupat i säng! Så roligt det har varit att få rå om mellansonen lite grand, men jag tror nog att han nu behöver lite lugn och ro i ensamhet!?
Jag har träffat massor med underbara människor, vänner till Henrick, och bara det har gett en otrolig energi.

På hemvägen passade jag på att åka förbi i Norberg hos Nelly och Nova för att få pussa  på dom lite grand, och samma här hos Julia och Noah, Elin var hos kompisen .....ja jag har faktiskt längtat jättemycket efter dom...
Nu är det två veckor kvar på min semester, och troligtvis blir det några dagsturer till kompisarna som jag inte träffat på länge....men först ska jag vila upp mig !! Trevlig vecka!!!

Ps har du vägarna förbi Orust så kolla in i  butiken på Skogsvägen.....den är värd ett besök!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar