torsdag 4 juli 2013

Grattis älskade Nelly!!



Grattis världens bästa Nelly som fyller 9 år idag!! Tänk va tiden har gått fort....det var inte länge sedan som jag fick hålla dig, min yngste sons lilla flicka i famnen. Som vanligt var jag som en "äggsjuk höna", som min mamma alltid sa, när din mamma och pappa var på väg till BB. Allt gick så bra, och första gången jag fick hålla dig i famn så började mina tårar rinna, av glädje förståss,  du var så lik din pappa, så det kändes som om jag fick honom "tillbaka" som liten igen!!!!!

Nu har du vuxit upp och blivit stora damen, en medveten dam med en envishet som bara sjutton, men det är bra det, då kommer du långt i livet!!!
Ditt stora intresse är ju musik, precis som din pappa, och det är så roligt när jag ser och hör dig sjunga och mima till musiken.
Ett roligt minne som din mamma berättade är att ni satt och såg på TV och programmet handlade om siamesiska tvillingar, och då din mamma frågade om du undrade över något så blev ditt svar/fråga...."Ja, hur gör dom när dom leker kurragömma!"

Idag fyller du år men vi kommer att fira dig på lördag, och som vanligt blir det ett hejdundrande kalas med hela släkten!!!! Nu får du ha en fin födelsedag och om du inte visste det....så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Grattis till Nelly! Tiden går alldeles för fort när man har barnbarn. Min Rasmus blir 10 år om några månader.

    SvaraRadera