tisdag 16 juli 2013

Dåligt med inlägg.......

Men nu var det länge sen jag gjorde ett inlägg!!! Jag har börjat jobba igen och det känns faktiskt riktigt kul, det är alltid lugnare på sommaren, både med patienter och personal. Ordningen är återställd!!!! Som vanligt, hem, laga mat, göra matlåda och sen blir det bara slappa i soffan.

Patrick med familj åker på husvagnssemester till helgen, Robert o hans Jenny tar en tur till Mallis nästa helg, och Henrick har idag kommit hem från Nigeria, där han ska inreda en nattklubb och en bar....ja jag säger då det, ungarna är ute o far hela tiden. Själv har jag inte gjort så mycket senaste veckorna, de behövdes lite vila också efter att ha varit med och öppnat butiken www.moltazdesign.se.
Var tillsammans med några vänner till Hofors i lördags på crusing, vilket var en riktig upplevelse!! Vackert väder, med picnic och några varv i lilla Hofors, som just den här kvällen svämmade över av människor!

Nu till helgen blir det bluse i www.kärrgruvansfolketspark. där Roffe Wikström ska spela, han är faktiskt en av mina stora idoler, gillar hans sång!! Så nu blir det lugna puckar fram till dess.....
Ha en trevlig vecka och hoppas solen skiner på dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar