söndag 2 juni 2013

Grattis Älskade Elin!




Grattis grattis idag Elin på din 11-årsdag. Du vår lilla solstråle som oftast, bara är glad. Ibland blir du sur förståss, men då är det ju nån som har retat dig....eller hur!??

Det är idag 11 år sedan du föddes, mitt andra barnbarn och lyckan var stor för oss alla. Julia hade blivit storasyster och jag hade blivit farmor för andra gången.
När du var tre år så fick du din diabetes, det var ju förståss jättejobbigt i början, men med åren så har vi alla vant oss och nu är det ju inget vi tänker på, och det som är så härligt är att varje år på "årsdagen" när du fick din diabetes, så går ni, hela familjen ut och "firar"...och som jag har hört , så tar du den största bakelsen som finns just denna dag.
Du min älskade tös som ger så mycket glädje till oss alla, och även till dina vänner har jag förstått!!!!
Idag har du fått en "liten" present då det är din dag, men på torsdag så kommer hela släkten och firar dig med dunder och brak!!
Om du inte redan vet det....så älskar jag dig stjärnstopp!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar