torsdag 6 juni 2013

Idag firar vi Nationaldagen och Elin!




Oj va dagarna har rusat iväg! I helgen som var hade vi Karnevalsloppet och marknad här i Avesta. Elin sprang och vi var där o hejade och hejade. På söndagen fyllde Elin 11 år och det var dags att ta dem med på marknad, Norbergsbarnen var jag med på marknad för några veckor sedan.  Noah ville åka brandbil och när han frågade om jag ville åka med, svarade jag att jag törs inte åka karusell längre, då jag bli yr i huvudet...... hans kommentar blev" Men farmor, har du för stor sjärt"?? Nej då svarade jag, jag är bara rädd....."Skit i det då" blev svaret!!!!!!!!!
Idag har vi varit och firat Elin "på riktigt", då mamma jobbade på födelsedagen. Kusinerna Nelly och Nova var där och de andra kussarna med, Nelvin och Alvin.
Barnen badade och hade kul i poolen, och när jag skulle ta kort så räckte förståss alla fyra ut tungan..,..som vanligt, när jag vill ta fina kort på barnbarnen!!!!

Nu är jag åter hemma igen och tänker ta en skön kväll i TV soffan, imorrn är det dax att bege sig till Norberg för att träffa mina bästa vänner....ja jag säger då det som jag alltid har sagt.....vilket fantasktisk liv jag lever!!!! Ha en fin Nationaldag alla!!!!

1 kommentar:

  1. Haha! Barn kan vara väldigt rakt på sak. Inga omskrivningar där inte.

    SvaraRadera